Рекомендуем

Меню
· Главная
· Архив новостей
· Архив статей
· Галерея
· Игры и автоматы
· Популярное
· Магазин игр
· Форум
· Рассылка
· Наши проекты
· Обратная связь
· Карта сайта (xml)
· Реклама на сайте
· Ссылки

RSS-News

По игре
Neverwinter
Nights 2
· Кратко об игре
· Подробности
· Прохождение
· Все статьи
· Коды
· Превью
· Интервью
· Навыки
· FAQ/ЧаВо
· Файлы
Neverwinter
Nights
· Кратко об игре
· Обзор
· Дополнения
· Прохождения
· Секреты
· Коды
· Библиотека
· FAQ/ЧаВо
· Файлы

Реклама

Уголок фана
· Эд Гринвуд-отец   Forgotten Realms
· Вселенная FR
· Книги
· Система D&D
· Творчество фанов

Статистика


Yandex.ru

Наши проекты
Показать\скрыть весь





Патч 1.06

Новость написал Лазарь 2007-05-30 20:46:00
Вышел официальный патч 1.06.

Патч с версии 1.05
Патч с версии 1.06 (beta)

Список изменений на английском можно прочитать прямо дальше.

Custom Content
• Several new UI customizability features. Among them, users can now set textures on UI objects via script, and users can set the state of progress bars via script.
• Spells that have multiple casting modes can now be cast from items (i.e., protection from evil, meteor swarm).
Scripting
• Many new script functions have been added.
o SetGUIObjectTexture()
o UIObject_Misc_ExtractData()
o UIObject_OnRadial_DisplayCustomRadial()
o UIObject_Input_ActionTargetScript()
o GetInfiniteFlag()
o SetInfiniteFlag()
o GetKeyRequiredFeedbackMessage()
o SetKeyRequiredFeedbackMessage()
o GetPickpocketableFlag()
o SetPickpocketableFlag()
o GetTrapActive()
o SetWillSavingThrow() (Used for Doors and Placeables only)
o SetReflexSavingThrow() (Used for Doors and Placeables only)
o SetFortitudeSavingThrow() (Used for Doors and Placeables only)
o SetLockKeyRequired()
o SetLockKeyTag()
o SetLockLockDC()
o SetLockUnlockDC()
o SetLockLockable()
o SetHardness()
o GetHardness()
o GetAreaSize()
o SetUseableFlag()
o GetPlaceableLastClickedBy()
o SetGUIProgressBarPosition()
o IntToObject()
o ObjectToInt()
• Placeables now have an OnClick event. This event will fire whenever a user clicks a placeable, regardless of whether the user can currently path to it.
• EffectSetScale() can now be used to scale creatures non-uniformally along different axes.
• SpeakOneLineConversation() now has a volume parameter that understands Whispers and Shouts.
• GetAttribute() now takes a parameter called nBaseAttribute=FALSE. If made TRUE, then the value returned will be the creature's BASE attribute instead of total.
• CreateItemOnObject() now has a 4th parameter that allows users to set the tag of the created item.
Toolset
• Undo and Redo now work for Terrain, Grass, and Water painting.
• There are several new hot keys that alter Brush size and pressure in the toolset:
o [ Brush size down 1
o Shift + [ Brush outer size down 1
o ] Brush size up 1
o Shift + ] Brush outer size up 1
o - Pressure down 10%
o Shift + - Pressure down 25%
o = Pressure up 10%
o Shift + = Pressure up 25%
• The Flatten tool has been modified to more gradually slope between its inner and outer height. Additionally, a Pressure setting has been added to the tool to determine how rapidly it applies the change, and the Inner value is now capped at 0 instead of 1.
• A new Cliff_08 texture has been added.
• Higher resolution normal maps have been added to the Cliff_04 and Cliff_05 textures.
Bug Fixes
General
• “Greater Weapon Specialization (Light Hammer)” will no longer show up as “Greater Weapon Specialization (Flail)”
• The Dedicated Server will now load modules from directories as well as from .mod files. To load a module directory from the command line, use the following parameter:
-moduledir
• Specular Lighting has been improved. Shiny objects should now look better than before.
• Trees and Objects that fade no longer lose their directional light shadow when faded out.
Scripting
• ActionRest() will now properly utilize the bIgnoreNoRestFlag parameter.
• EffectHeal() can now restore the HP of doors and placeables.
• SetTrapActive() now works on Doors and Placeables as well as triggers.
• SetOrientOnDialog() now functions properly.
• ExportAllCharacters() and ExportSingleCharacters() will write to the server vault.

Effects/Spells/Domains
• Bestow Curse now reduces all of the target’s ability scores by 3 rather than 2.
• Energy Drain no longer allows a saving throw.
• The War Domain has been renamed to the Fury Domain, to allow future implementation of a more D&D-accurate War Domain.



Наверх


Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz
Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow

Запомнить


Блиц-обзор
· Жанр:
  RPG
· Разработчик:
  Obsidian   Entertainment
· Издатель:
  Atari
· Локализатор:
  Акелла
· Дата выхода:
  31 октября 2006 г.
· Локализация:
  25 ноября 2006 г.
· Оф. сайт:
   Nwn2
· Сист. требования

Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate
Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate

- Купить (329р.) -
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir

- Купить (349р.) -

Опрос
Neverwinter - MMORPG

Давно мечтал(а) об этом! Превосходно!
Нормально. Главное, что бы сделано было интересно!
Не совсем то, чего ожидал(а)... И все же попробую.
Не думаю что из этого получится что-то достойное.
Зачем? Бессмысленно - играть не буду.
Отвратительно! Упадок серии!
Свой вариант



Результаты
Другие опросы

Голосов: 3392

Интересное
Нет данных для этого блока.

Поиск

- Минимум 3 символа

Рекомендуем
Lords Of The Fallen
Lords Of The Fallen

Новая эпическая RPG от поляков!
Заказать:
Limited Edition (699р.)

Другие новинки

Галерея
85174239
Загрузить свой рисунок

Архив
Показать\скрыть весь

Октябрь 2018: Новости|Статьи
Сентябрь 2018: Новости|Статьи
Август 2018: Новости|Статьи
Июль 2018: Новости|Статьи
Июнь 2018: Новости|Статьи
Май 2018: Новости|Статьи